Arkadaşlar gidecekseniz beyhekim sami beye gidebilirsiniz aşırı aşırı iyi bir doktor sevilay hanımı asla önermem ultrasonu aşırı kötü bişey gözükmüyor ilgilenmiyor bana ilk gebeliğimde 6.haftamda erken gelmişsin dedi ilk hamileliğimdi sonuçta böyle bi tepki vermesine anlam veremedim ayrıca kuzenimin bebeği hidrosefaliydi azarladı bana neden geliyorsun devlete gitsene diye rahatlatması gerekirken verdiği ters tepkiler can sıkıcı