Sevilay hanımı asla tavsiye etmiyorum. Çok övdükleri için muayeneye gittim eğer memnun kalsaydım doğumu da onda düşünüyodum ama asla gitmem. Ağzından zorla laf alıyosun. Yatağa yattım kapı açık gelen geçen görüyo, mahremiyet diye bişey var. Üstelik bebeği gördüğümüz monitörün karşısında direk cam var ve ekran gözükmüyo güneş ışığından. Bebeği göremediğimi söyleyince de göbeğin yağlı makinem algılamıyo dedi eşimin yanında. Çok utandım eşimden, çünkü göbeğim yağlı değildi öyle bi söyledi ki gören 100 kiloyum sanır. 65 kiloyum halbuki. 65 kiloluk insana bunu diyebilen bi insan daha kilolu insanları nası muayne ediyo çok merak ediyorum. Cihaz algılamıyo ne demek. Niye para verip özele geliyoruz? Daha iyi hizmet alabilmek için. Cihaz algılamıyo nedir abi balina mıyım ben. Öf sinir oldum yine hatırlayınca. Devlet hastanesindeki makina bile daha iyi gösteriyordu.