Hzlkaya veranin bizde de anlamı çok büyük..Hatta ilk gebe kaldgmdan beri Vera diyordum. Bir hocanın da kızınin adı hatta ya tamam dedim dinen de sakıncası yok demek ki koyarız dedim. Ama bazı isimler köken olarak yabancı isimleri çağrıştırdığı için dinen uygun olmuyormuş. Vera Veronika gibi … Nazimin verasi da Rus zaten. Eliz Elizabeth gibi o yüzden vazgeçtik 😔