Biyiklikedi Sevalli Aynı şekilde Allahın izniyle bende Gülce koyacağım kızımın ismini. Rabbim sağlıklı kucaklarımıza almayı nasip etsin İnşAllah
Kubrakatmerozkan Bende aynı durumdan muzdaribim 34.hafta ama henüz isim yok :( eşim ısrarla ben Zeynep istiyorum yanına isim düşün diyor ama hiçbir isim uymuyor sanki aklıma gelen isimler; Erva,Hüma,Hifa,Berru,Mahur belki sana yardımcı olur
Tlin8321 Kubrakatmerozkan keşke bu kadar ısrarcı davranmasalar da bizde istediğimizi koyabilsek 🤷♀️ ortaklaşa karar veriyor olmak daha güzel ve anlamlı oluyor.
BerivanDeniz Asya ,masal , öykü, ela , Asel ,luna ,Lina bizde karar veremiyorum seçenek çok fazla var
Dt_gamze Kızımın adi nilda mucize ve zırhını kusanmis savaşmaya hazır savaşçı kadın demek şimdi yine kızım oluyor onun adı da nira olacak nasipse o da yalniz rüyalarda rastlanabilen nadide güzellik demek🥰
Kubrakatmerozkan Tlin8321 Her hafta farklı bir isimle geldiğim için en son bıkıp ben Zeynep koyuyorum demişti 😂 içsel olarak evet bu isim olmalı diye hissedemiyorum hiç nedense
Melos12 Naliz Eflin Simay düşünüyoruz ama arada eşim Demet Eflin mi olsa diyor bende Defne mila mı olsa diyorum karışık daha bizim isim ama sana fikir olsun 😂
Tlin8321 Kubrakatmerozkan benim kaynanamın ismi olduğu için zaten o isme antipatim var, eşimde zeynep olsun ikinci isim düşün demişti annesi bile inandırmıştı kendi isminin konulacağını 🤣 Isınamadığın bi ismi koyma ama ömür boyu söylenecek o, sakin kafayla düşünün inatlaşmayın 😅
Busrra Kubrakatmerozkan Yaaa benim eşim de yeter artık dur bir yerde diyor:)) ben de fikir versin eslik etsin istiyorum ama malesef erkekler galiba bizim kadar ayrıntıda boğulmuyor. Tamam anlami güzelse tamam diyor ama ben yok kac kisi koyuyor yok soylerken zor mu sever mi kac tane sey düşünüyorum;))
1Aygul-Goktug1 Aygül Sara kızımın adı 🧡 Aygül adını kaynanam ve annemin adlarını birleştirip koymuştum 😂😂😂 ‘Ay’ nur ve ‘Gül’ şen 😂 belki size de fikir olur belki saçma bulursunuz bilemem tabi kii 🤗🤗
Sevdemm0789 1Aygul-Goktug1 😁 Çok şirin isimler 🤔fakat bizimkiler le bulunacak gibi değil biri Pakize biri hanife 🤷
Leyla_nur Naliz RİHEM olacak inşallah benim de kızımın ismi. Anlamı da, yağmur yağdıktan sonra ki toprak kokusu demek.
Ervanin_annesi Brn2017 ben öğretmenim ama nisa ismindeki kizlar hep bir değişik oluyorlar 😞haber vermek istedim 8yildir karşılaştığım kisilerce aldığım bir karar nisa ve nur isimleri yada takma olarak nur kullanmak