30+6 dan selamlar herkese benim ara sıra karnımda ağrı ve kasılmalar oluyor eğilemiyorum ev işlerini dinlenerek yapmama rağmen ağırlaştım artık bunun farkındayım ve eğilirken anında karnıma ağrı giriyor soğuk havalardan falan aniden etkileniyorum karnıma sancı giriyor çanta da hazırlamadım, erken diyorlar öylece bekliyorum hayırlısı bakalım…