semakulekci Ark23 31+4 şuan bile sancım var hergün başka bir bölge ağrıyor kasık, bel, vajina kemiği. Üstelik nefes darlığımda var 🥲 onun için değer napalım rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻
Sunavarol Ark23 biz 31+3 deyiz. Ağırlaştım gibi hissediyorum gün içerisinde kasılmalarım oluyor. Karnım sertleşiyor ağrı hissediyorum o zaman sonra geçiyor. Ev işlerini hala kendim yapıyorum ama dinlene dinlene çok ayakta kaldığımda karnım sertleşiyor yine belim ağrımaya başlıyor 😒
Feyzaveannesi Ark23 29+5 haftalığım. Hepinizle hemen hemen aynı şikayetler 🤦🏻♀️ kıyafetleri yıkadım astım ama daha çanta falan hazırlamadım. İlk kızım 37 de doğdu buda erken olur diye tedbir almam lazım.
Ark23 Benimde sancım oluyor nefes alamıyor gibi oluyorum .ayak yanmam var ikinci hamileliğim 14 kilo aldım yaaaa 🤦 peki sizz
Nemregn Ark23 bende aynı kilo aldım 13-14 kilo oldu şimdi sol elim uyuşuyor yüzük elime olmuyor. Ekmek çok az tüketmeye başladım
Ark23 Feyzaveannesi ilk kızınız kaç yaşında benim marta 5 yaşına girecek inş 😁 evet hazırlıklı olmakta fayda var sağlıklı gelsin inş
Nemregn Ark23 yemesende olmuyor midem kazınıyor. Diyesityene gittim ekmek çok tüketme yemek çok ye dedi biraz faydası oldu sanki
mutluanneee bende 30+4teyin gecen haftaya kadar bukadar nefessiz yada oturdugum yerden kalkamam olmuyordu 1 haftadda degisti hayirlica digurmayi nasip etsin rabbim alis veriskeri naptiniz kizlar hastane cantaniz hazirmi kiyafetleri ne zman yikamayi dusunuyorsunuz
Ark23 mutluanneee ben henüz birşey almadım ama yavaş yavas almam lazım daha çok agirlasmadan .kendime gecelik aldım okadar
Zeynepp97 Ark23 30+4 deyim şu 1 2 haftada birden büyüdü karnım midem bir garip oldum sjsjsj😂 Adam akıllı yatıp kalkamıyorum resmen şimdiden biraz zorlamaya başladı beni 😂 Senin nasıl gidiyor 🐣
Ark23 Zeynepp97 bende sanki 100 kiloymusum gibi hissediyorum nefes alamıyorum yürüyüşe başladım akşamları biraz daha iyi geliyor.bu hamileliğim sanki daha zor 😒
Watashiva3454 Ark23 30+0 dan selamlar. Kızlar hastane çantasıdır fln yıkamadır ütülemedir girişdinizmi? Hala böle duruyorum :) bugün kontrolümüz vardı . 1580 kilo olmuşuz şükür yolunda herşey 💜🧿
Ark23 Watashiva3454 maşallah iyi olsunlar da bebisler ben suanlik birşey yapmadm😁 kızım kıskanıyor gibi elim birşeye gitmiyor her parçada eriyor sanki😒
mutluanneee Watashiva3454 beni bi teles kapladi sanki bende cogu sey tamam erken olursa diye bi korku kapladi icimi hic bir sarunun yok sukur ama bilmiyorum dogum korkusu sardi gibi burda kasilmalar agrilar demis kizlar ama ben hic oyke sorun yasamadim daha sukur herkezde acele ediyorsun diyor ablam 37 de falan hazirlamis bilmiyorum nasil edecegim
yerimseniben34 29 haftalık olacaz bizde :) martın sonlarında Doğumum ayakta durunca karın sertleşmesi ve sancı bende de oluyor normal galiba doğum yaklaşıyor
Esrayilmaz06 yerimseniben34 Bende 30+2bende de aynı şeyler var genelde sol tarafda toplanıyo karnım sertleşiyo
Ark23 Aycan051415 😁😁😁en mantıklısı öyle yapayım . şişmişn az ye diyorlar beş aya kadar kustum zayıftım öleceksin diyolardo ne garip bu millet😂😂