Momyyesraaa iphone kullanıyorum. ioscuyum ama bıktım artık. şarj dayanmıyor bu telefona, pil değiştirmem lazım 650 tl den başlıyor. ayıptır yani. %79 dediği an 1000 tl kaçıyor. dün %12 şarjım varken annemi arama butonuna bastım çat dedi kapandı telefon. Allahtan eşim yanımdaydı, meraktan delirirdi. bu beni delirtiyor artık. samsung a72 alacağım. kat ve kat daha iyi. buraya yazıyorum iphonenun tarihten silinmesi yakındır. çünkü hem kullanıcıyı bezdirdiler hem de fiyatlarl satıcıyı. bi telefon 20-30 bin olamaz. dünya çapında iphone çok ciddi kullanıcı kaybetti kaybetmeye de devam edecek.