Serapcemre betulyc erciyes kartal bihter hanıma gidiyorm 200dü en son muayne zam gelmiştir kesin dogumda en son 4bindi 14+2 haftalık oldum siz
Edaeymen KonuMankeni üçüncü gebeliğimde hep gönül hanıma gittim gayet memnunum valla çok samimi davranıyor benim için en önemlisiydi rahat davranabilmek 160₺ muayne 2900 doğum tabi yılbaşı nedeni ile değişmediyse en son 31 aralık da gitmiştim
FeriDee KonuMankeni ben ilk doğumumu onda yaptım pek memnun kalmadim açıkcasi son dakika doğuma geldi ebe vardı o ilgilendi hep
ahmetinoznuru Edaeymen değişmiş maalesef 😔 ben de 27. Haftadayım hüma Cahit beye gidiyorum en son 24 ocakta gittim zamlanmış zaten Aralık’ta zam yapmışlardı şimdi de yeni yıl zamı yapılmış 🤷🏻♀️
Gulaypolatt Mrhba anneler bnde Kayseri’den ikili testle alakalı birşey sormak istiyorum şehir Hastanesi’nde yaptiran varmı önceden randevu alıp mi gittiniz acaba humaya gidiyorum bnde ama testi şehir Hastanesi’nde yaptırmayı düşünüyorum
betulyc Gulaypolatt evet ben gitmiştim hatta oradan kovit kaptım oda o kadar havasız giren çıkan belli değildi ki anlatamam normal kadın doğuma randevu aldım doktora gidip ikili test dedim oda test için başka odaya yönlendirdi ve kan aldılar
Beybiik Gulaypolatt ben ikili ve üçlü testi şeker yüklememi hep devlette yaptırdım. Mustafa Bertan demirdi doktorum çok iyi bı doktor oda özelden gelmeymis arada bir onada görünüyorum . Normaldede hümada yapicam doğumu ordada kontrollerime gidiyorum
Mery38 Gulaypolatt ben şehir hastanesinde yaptırdım zamanın geldiyse doktor muayene edip direk ikili teste yönlendiriyor bence onu şehir hastanesinde yaptırmak çok mantıkli şehir hastanesinde Cevat Rıfat cundubey e gittim ben çok iyi bi doktor
betulyc Serapcemre benim evim düvenönüne felan oldukça yakın yürüyerek gidiyorum memnunum ama kiracıyım zaten 🤣
Gulaypolatt betulyc ultrasona girmismiydin cnm ya humaya gidiyorum ama malum oralarda ücretli olunca şehir hastanesinde yaptırayım dedim ama kafamdada soru işaretleri var tabi Çarşamba doktoruma gidicez bakalım o ne dicek