Novaa Kalan var mi acaba? Son iki aydir gec yumurtlama oluyor bu sekilde de olsa tutuyoe mu merak ediyorum
Gulcingezer Novaa vucudunun yumurtayi gelistirmesiyle alakali eger yumurtlamayi gorduysen degerlendirdiysen neden olmasin gunlere cok takilma bir kac gun sarkmalara
Novaa Gulcingezer Bugün 17. gün hala göremedim. Ultrasonda 15.5 mm çıktı. ilk defa çok geriden gidiyor.
La_Liberte Novaa gitmedim ya ovülasyon da yapmadım düzenli 🤦🏼♀️ Hiç takip edesin yok. Gidip kötü bişey duymak istemiyorum, iyi bir şey de duymak istemiyorum 😅🙈 akıntım olursa kasığım ağrırsa ovülasyon testi yaparım. Bu ay umudum yok Nedense
Novaa La_Liberte Ben de umutsuzum. Folikül geç büyümedi bazı günler hiç büyümedi. Bir acayip. Napalım sağlık olsun önümüzdeki aya inşallah🙏🏻
Novaa bsraugr Ah inşallah darısı bana ve tüm isteyenlere. Bugün 18. gün test koyulaşmaya başladı bakalım🙏🏻
La_Liberte Novaa bir de bana sorun 😅 kasıklarım ağrıyor bugün 🙈 ovülasyon testi de koyulaşmaya başladı. Ama ben 7 ay önce sezaryen olduğum için herkes hemen olmayabilir daha hormonlar rahim tam hazır olmayabilir diyor. Ne zaman nasip olursa artık.