Ssgk ben de çok gel git yaşadım zaten ilk 3 ay önerilmiyor 3 ayım doldu kanamam falan oldu korktum ertledim sonra tetanozla çakıştı o da çıksın aradan dedim sonra tereddütler başladı özellikle aşı olduktan sonra bünyesine ağır gelip korona olmuş gibi sıkıntı çekenleri okuyunca korktum iyice hastalanınca hemen yamulan bi insanım çünkü bünyem zayıf yine de olsam etsem mi derken de sonlara geldik zaten. İlk doz vurulcak zaman geççek 2.vurulcak zaman geççek de etkisi olcak diyene kadar zaten doğum olacak 36 haftadayım ben de inşallah pişman olmayız Allah herkesin yardımcısı olsun çok sıkıntılı stresli bi döneme denk gelmiş olduk covid yüzünden