Selam kızlar, 8 aylık hamileyim ve henüz hiç aşı olmadım. Doğumdan sonra olurum dedim. Ama şimdi vakalar çok arttı en riski grup bulunduğum grup. Ters bişey olur mu doğumda bebeği bana vermezler mi covid çıkarsam bir sürü soru kafamda. Bebekteki etkisi bilinmediği için olmak istemedim ama şuan korkmaya başladım. Neler düşünüyorsunuz??