Bebekoo Melissa123 benim de detaylıda erkek olduğunu söylediler şok oldum, 17.haftada kesin kız demişlerdi
Bebekoo Melissa123 ben 24.haftada tekrar baktırcam detaylı bile olsa yanılma payı var mıdır bilmiyorum ama değişmesine insan şok oluyır
iki_minik_annesi Melissa123 basima gelmedi ama olani cok duydum acaba hamileligi boyunca erkek denip kiz doguran varmi 😁😁
Ayaz2016alya2022 Bebekoo değişmiyor aslında doktorlar tam olusmadan tahmin yürütüyor ben yurtdışında yaşıyorum 20 haftadan asagı cinsiyet söylemezler tahmini bile emin olunca kız yada. Erkek derler ondan yanılma olmuyor
BabyUygurMother-s Bana da 14. Haftada kız dediler ama tüm belirtilerim erkek 👼🏻 Şimdi 16+3 üz çarşamba günü tekrar kontrolüm var hayırlısı olsun inşallah ama bir sürpriz bekliyorum çünkü çok erkek hissediyorum 😅
Dmrdmr_3834 Ayaz2016alya2022 Benim doktorum da emin olmadan hiç demedi hem devlette ki doktorum hem ozeldeki tam net olrak ben 18 19 hafta da öğrendim
mtl3005 iki_minik_annesi Arkadaşım 8.aya kadar kız biliyodu hatta ilk kızının kalan kıyafetlerinden çıkardık yıkadı hazırladı falan çokta seviniyodu son 1 ay kala erkek olduğunu öğrendi 😄
Bsrgrss Melissa123 ultrason cihazı ve doktor nasıldı? Yani bazen ultrason cihazları iyi oluyır kordon’u pipiden ayırt etmek için kan akışına bakıyolar. Bende 17+6’yım Erkek olduğjnu öğrendim cihaz son teknoloji ama detaylıdan sonra hazırlık yapacağım.
iki_minik_annesi mtl3005 bqzen diyom keske bizimkide oyle olsa kiz dogurup gelsem ama saglikli olsunda
yerimseniben34 29 haftalığım ve hala cinsiyetini bilmiyorum 2gün sonra randevum var bakalım inşaallah gösterir yoksa doğuma kdr beklicez :)
Cks Melissa123 12.haftada erkek dediler ama küçük olduğu için hep bir acaba mı diyordum. Gerçi hep erkek hissediyodum 😂 bugün detaylıya girdim erkek olduğu kesinleşti.
gzde355 Melissa123 bana kız erkek dediler en son erkekse sabit kaldılar detaylida kız dediler ama benim doktorum hayır penis yumurtalık var bariz erkek dedi 🤣🤣🤣🤣 bir oğlum var 2ci supriz.artik