[silindi] İpek ismine bayılıyorum İnci ismi de çok naif ve güzel bana nasip olmadı koymak. İnanır mısınız biz eşimle hep kız ismi konuşuyoruz bir ara ben dedim erkek olsa adı ne olacak diye 😅 İçimden Yusuf ismi geçiyor çok seviyorum bu ismi oğlum olursa adı kesinlikle ya Yusuf yada Yavuz olacak