ipekveannesi Slakoyncu68 bir ben hissedemedim en başından beri anı olduğu için mi bilmiyorum kızımda doktor bakarken onkadar emindim ki doktor cinsiyeti ne sence dediğinde direk kız demiştim anneler yanılmaz demişti 😂 bunda tık yok
ipekveannesi aysenozgor ne güzel uyumlu olur 😍 benimde minnoş bir kızım var 2 yaşında Defne adı bir kızım daha olursa eşim Ela koyalım diyor DefnEla diye bakalım cinsiyeti öğrenelim bu 🤗
ipekveannesi aysenozgor kızımın adı ilk önce İpek dedik baya öyle kaldı son anda değişince kullanıcı adım böyle kaldı 😂
aysenozgor ipekveannesi hmm anladım çok severim ipek ismini ama yakın arkadaşımın hayali 🥰🙈şuan o da gebe ipek olacak kız olursa