Deva22 Biz en son 24+2 de gittik geçen hafta 700 Gr dedi küçük mü acaba yaa kabızlıktan korkuyorum muz yemiyorum
Damla_2121 Deva22 hayır bence muz ye bebeğin için sağlıklı ve bebeğe kilo yapyor günde bir yada iki tane tüketmekten bişey olmaz bende tüketiyorum bence faydalı yani
Deva22 Damla_2121 geçen hafta çok kötü kabız oldum bir gece sabaha kadar çektim şimdi korkuyorum ama arada yemeye başlayayım
kucukcivcivim Damla_2121 haftaya gidicem tam 25 haftam dolmuş olacak bakalım :) perinatolog boyu 10 gün önden gidiyor dedi, kadın doğum doktorumuz ne diyecek merak ediyorum 😕
Damla_2121 kucukcivcivim eğer yapı olarak karı koca uzunsanız normaldir bebeğin boyunun uzun olması bence bu güzel bisey
Damla_2121 Deva22 anladm canm sn bilirsin ama onn için bol bol sıvı tüket portakal elma gibi meyveleri tüket iyi gelir ama en çok su tüket kabızlığa iyi geliyor
Deva22 Damla_2121 ben günde en az 3 litre su içiyorum nasıl kabız oluyorum hiç anlamıyorum hormonlardan galiba
Emineikiz Damla_2121 muz hergün bir yumurta ceviz kaju fıstık süt ve kaşar birde kivi de yiyorum. Kilo aldırtmam gerek bebege erken dogum olabilir