Mavi_- İyi akşamlar kızlar 33 haftalık oldum hiç nst ye girmedim arkadaşım diyo geç kalmışsın 30.haftadan sonra sürekli girdim ben diyor nst neye göre isteniyor yapılıyor aydınlatır mısınız beni
Asli06 Mavi_- 32deyim bende daha hiç girmedim doktorum şu zaman giricen bu zaman giricen diyede bi şey demedi genelde riskli gebelikleri sürekli takip altında tutuyolar diye biliyorum
Mavi_- minikkoalaam Asli06 yani bana her zaman bi şikayetin var mı ağrın var mı diye soruyor doktorum yok diyorum acaba o yüzden mi gerek duymuyor bugünde arada sancılarım olmaya başladı yarında kontrole gidecem nst isticek mi merak ettim
minikkoalaam Mavi_- ben de carsamba gitcem. bu sefer sormayi dusunuyodum hem dogum seklini nasil ve ne zaman belirleriz cok merak ediyorum 🥲
Melek3 Mavi_- aynen bana kağıt vermişlerdi ilk ogrendimi hafta hafta takip vs 32 intibari ile yazıyor 38 fen sonra haftada bir
Gizem93 Mavi_- öyle sanırım cünkü benim herhangi bi riskli durumum yada bi şikayetim olmadigı halde bu hafta başladık nst ye. Belki hastaneye yada doktora göre degisiyordur baslama haftası.
Annenaz Mavi_- bilmiyorum ki neden farklı farklı. 35 de gittim nst ye gir dedi sonra her hafta dedi sıklaştırdı . Ama sancım falan çıkmıyor . 🤷♀️
Cerenlisa Bende 32. Haftamdayim daha girmedim sanirim riskli gerekli duyulan kisiler giriyor erken birde bebisleriniz hangi pozisyonda doktorum başı asagida olması gerektigi gibi dedi ama kasıklarimda yada vajinada baski hissetmiyorum yürürken yada zorlamiyor
Cerenlisa Bende 32. Haftamdayim daha girmedim sanirim riskli gerekli duyulan kisiler giriyor erken birde bebisleriniz hangi pozisyonda doktorum başı asagida olması gerektigi gibi dedi ama kasıklarimda yada vajinada baski hissetmiyorum yürürken yada zorlamiyor
Arzu-Anne Mavi_- 34. haftada bu Cumartesi kontrolüm vardı ilk defa girdim bende bundan sonra herhafta gircekmişim öyle dedi drum