Eslem_1 yaptırmamızı tavsiye ediyorlar çünkü mutfakta bıçakla elimizi kesersek falan enfeksiyon kapmayalım yada çivi batarsa falan enfeksiyon kapmayalım diye ama en önemlisi doğum sırasında normal doğum olmazda sezaryen olmamız gerekirse enfeksiyon kapmayalım diye ben Güney afirkadayken doktorum aşı falan birsey söylememişti eltimde hamileydi o da yaptırmadı kasım ayında doğum yaptı ve enfeksiyon kaptı baya zorlu bir süreç geçirdi ben doğum için Türkiye’ye geldim ve doktorum yaptırmamı tavsiye edince direk yaptırdım dediğiniz gibi bebeğimde falan bir sıkıntı olmadı Allah’a sükür
doktorunuz yaptırmanızı istiyorsa bence yaptırmalısınız ve sağlıcakla kucağınıza alınız bebeğinizi 😊