Eslem_1 doğum sonrası yaptırdığınız aşı sadece sizi korur.gebelikte yaptırdığınız aşı sizi ve bebeği tetanoza karşı korur.yaptırmak değil yaptırmamış olmak risklidir.eğer aşı olunmamışsa ve doğum sırasında vs bebek bu mikrobu kaparsa %60 oranında hayatını kaybediyor.bu riski almaya kesinlikle değmez diye düşünüyorum.ve önermeyen doktor olduğunu sanmam.önemsemeyen belki vardır.ama önermemeleri içinde bulundukları bilim dünyasıyla çelişmeleri demek olur