Selyil Mehgiz allahim gönlüne göre versin canım.. benimde 2 oğlum var bizde kiz istioz ama erkek hisediorum 😕
Yagmurkaragz Selyil ya devlet hastaneleri artık o kadar nalet olmuş ki para vermiyoruz diye adam yerine koymuyolar benden almıyor ama devletten alıyor parasını oda bunlara yetmiyor demekki.
Mihribanalp33 Gamzeates neden olmasın sağlıkla kucağınıza alın inşallah🤲benim 2. Hamileliğim oğlumu 11 haftalıkken söylemişti doktorum sizede tahminde bulunur ama net söylemeyebilir değişme payı oluyor çünkü 🤗
Gamzeates Mihribanalp33 ya benim de ikinci hamileliğim ben de tam 12. Hafta da öğrenmiştim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😇
bluees1207 Mihribanalp33 ben 10. Haftada cinsiyeti öğrendim ama değişirmi bilmiyorum yarın ikili tarama için gidicem bakalım ne denilecek 😊
Meltem_Akgn3 Yagmurkaragz onun doktor olduğuna emin miyiz acaba yanlışla falan girmiş olabilir mi doktor odasına 😂 böyle dr olmaz çünkü o sıyırmış kesin 😂
bluees1207 Mihribanalp33 kız demişlerdi 😊 dün ikili taramaya gittik erkek gibi denildi yani pek güvenmemek gerekiyormuş 😂 16. Haftayı ben bekliyeceğim tam net olması için
ozlemkrkmz Mihribanalp33 12 +4 den selamlar Benim doktorum cinsiyeti söylemedi kesin olarak 16.haftada söyleyebilirim dedi 1 ay sonra kontrole çağırdı
Sedaengin53 Mihribanalp33 çok teşekkür ederim 5 gün oldu yatıyorum pazartesi kontrolüm var inşallah içerde ki kanama geçmiştir 🙏 o korkuyu bidaha yaşamak istemiyorum vallahi
Mihribanalp33 Sedaengin53 inşallah rabbim evladınız size bağışlasın sağ salim kucağınıza alın büyütün🤲🤲
Kalkgidek01 13+4 günlüğüz ikili de yüzde 70 kız dedi 🙏🙏😍😍bakalım 16 da kesin söylerim dedi 16 bekliyoruz
Ayssdemrr 12 haftalık olduk bugun - 5 kiloyla devam ediyoruz kızıma hamileliğimde de boyleydı. Bu haftadan sonra almaya başlarız 😊 kasık agrıları ve iştahsızlık dışında hersey yolunda 🥰