Puhukuzusu Mery94 11.hafta bir kez kahverengi bir lekelenme yaşadım, hemen doktora gittim, ultrasonda herşey iyiydi, yorgunluk ve ağır iş yapmaktan olmuş demişti, 5 gün Progesteron hapı kullandırmıştı önlem olarak. Bir daha hiç olmadı sonra lekelenme.
Puhukuzusu Mery94 Aynen bir önceki gün yorulmuştum ayakta baya, sonraki gün de çok erkenden dışarı çıkmıştım iett’lere binmiştim vs. Ondan olmjş olabilir. Sizde de böyle bir durum mu oldu?
Mrvmna Yokk ben varım 13+6 miniğimle🤗 12+4 Haftamda çıkıntı gördü doktorumuz pazartesi netleştircez inşallah🙏
EsraArik Mery94 yasadim bende daha bugun tesadufen bu 3uncu sefer ama birkerelik oluyor, karnimin altinda birseyler oynadigini hissediyorum, tuvallete gidincede tuvalet kagidinda gordum. Ama ondan sonra olmadi. Bende 15+2 haftalik hamilegim.
Cansuu33 12+6 etrafımdakiler erkek diyor bende 2 kez rüyamda kız gördüm bakalım hayırlısı beklemedeyim hala çatlıyorum meraktan :)) kızlar karın büyümeniz ne durumda
Mery94 Puhukuzusu hayir ben daha 6. haftaligim 23 yadindayim ve asiri düsük korkusu var nedenini bilmiyorum :/
Puhukuzusu Mery94 Daha önce düşük olmamışsa bir emare lekelenme vs de olmamışsa hiç korkmadan yaşa. Tabi kendini yormayarak, özen göstererek, mutlu olmak lazım, hamileliği bebeği etkiliyor korku endişe vs..
Mery94 Puhukuzusu yok olmadi ama daha ilk gebeligim oldugu icin bunu yenmem gerek ama nasil :/ insan korkuyor
Cans50 13+1 im ben de ama kızlar birşey soracağım.Folik asit ve vita in kullanıyorum dr umun önerisi hala devam etmemi söylüyor.Siz de devam ediyor musunuz ?Hani ilk 3 aydı sadece.dr uma güveniyorum ama yine de sormak istedim.
SerpilG Cans50 benim değiştirdi şuan 13+4 üm elevit vitamin ve kan hapı verdi. Coraspine devam dedi 33 hafta olana kadar dedi