Kumral60 Yokk icime erkek doğuyor cumartesi soylerim dedi doktor ama merak etmiyorum fazla bekliyorum 😊😊😊
Puhukuzusu Yokk Ben 👈🏻 14+6 yarın doktor randevum var, umarım tahminden biraz daha öte bişeyler söyler cinsiyet için😅
Puhukuzusu Mery94 11.hafta bir kez kahverengi bir lekelenme yaşadım, hemen doktora gittim, ultrasonda herşey iyiydi, yorgunluk ve ağır iş yapmaktan olmuş demişti, 5 gün Progesteron hapı kullandırmıştı önlem olarak. Bir daha hiç olmadı sonra lekelenme.
EsraArik Mery94 yasadim bende daha bugun tesadufen bu 3uncu sefer ama birkerelik oluyor, karnimin altinda birseyler oynadigini hissediyorum, tuvallete gidincede tuvalet kagidinda gordum. Ama ondan sonra olmadi. Bende 15+2 haftalik hamilegim.