Benferus her yıl ocak ayında bu yaşanmış, firma ilacı elinde tutup eczanelere vermiyor fiyat artışı için, sağlık bakanlığı da hemen anlaşmaya yanaşmıyor 1 2 ay alanlar ücret ödüyor, ne saçma sapan bir iş, inşallah bir an evvel anlaşırlar da ödeme kapsamına geri girer, sağlık mevzusunda bari paracilik oynamasalar çok yazık.