Artık oksaparın ücretli olacağını duydum kızlar eczacım söyledi bugün. Oksapardan başka üretim yokmuş. Yarın iğne alıcak olanlar ödeme payını fazla fazla ödeyebilir. Eğer böyle bi durum olursa birlik olup cimere yazmakta fayda var. Bu iğneyi kullanmak zorunda olan bir sürü insan var. Yazık günah çoğu kişi maddi sıkıntı içersinde zaten😤 Artık neye para vericemizide şaşırdık 🤷🏻♀️😡