kadifemsii Shlshss aynen öyle ağır kaldırmayın birde uzanmanız gereken işleri yapmayın perde asmak gibi gerisinde sıkıntı yok 🌸
Shlshss SEDAGNDGU bende dolap içlerimi kitaplığı vestiyeri buzdolabını falan yaptım dolap içi olarak işim kalmadı çok şükür sadece yüzeysel perde cam gibi işler kaldı bakalım, Allah güç kuvvet versin 🤲🏻☺️
Duygu0621 Shlshss evet zor oluyor maalesef , bir günde bir yeri bitiremiyordum ben . Benim için bel ve sırt ağrısı fazla oluyor o yüzden az ayakta kalmaya çalışıyorum
hunilimom Shlshss yanı benim annem camları sildi eşim perdeleri asti bende getir goturlerini yaptım evi süpürdüm bitti