Ayliz_123 çocuk acil hemen içinde yani çocuk acile girişi bir öyle söyleyeyim normal doğum yaptığım için refakatçi kalmadı sadece sezeryanda refakatçi kalınabiliyor ben hastaneden memnundum doktorları da iyiydi daha önce de o hastanede 10 gün hamileyken kalmıştım doğumun çok şükür kolay geçti acilden giriş yapıyorsunuz zaten sezeryanda olsa normalde olsa o değişmiyor ondan sonra doğumhaneye yönlendiriliyorsunuz doğumhanede hiç kimse olmuyor yanınızda eşinizle telefonla konuşabiliyorsunuz ta ki odaya geçene kadar doğumdan sonra da 24 saat gözetim altında kaldım bebeğim küvezde 7 sürekli muayeneye geldiler herhangi bir sorun olup olmadığını yardımcı oldular tek başıma olmama rağmen ben menundum İnşallah siz de memnun olursunuz 🤗 çocuk doktorları vesaire onlar da çok ilgili