Elika0 canım kusura bakma 2 gündür hastane işleri kızım durmuyordu bakamadım buraya çok 🥺
Evet direk bebegi tentene temas için kucağıma verdi emzirmemi söyledi odam tek kişilikti ama en fazla 2 kisi kalıyordu sezaryana refakatçi var ama normal doğum yapanlara refakatçi kalmıyor malesef 😒 Ben de özel takip giydim ama yüksek tansiyon ve gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için 32-33 haftadan sonra kartal’a gitmek zorunda kaldım normal polikliniğe gitmiştim muayeneye ben oradan beni acele yönlendirdiler bebek kilo kaybı yaşadığı için vesaire gebelik zehirlenmesinden onun haricinde sandım vesaire olursa acilden giriş yapıp öyle doğuma alıyorlar ama bildiğim kadarıyla doğum zamanı da acilden giriliyor takipte olduğunuz Doktor denk gelmeyebilir nöbetçi olan Doktor denk geliyor ama Doktorlar gerçekten ilgili MHRS den sürekli randevu kontrol edebilirsiniz muayene giderken zaten sizi nst yönlendirip bunun sonucunda bakıp sizinle konuşuyor benim bebeğim küvezde kaldı ilk yanıma verdiler yürüyerek odama geldim sonra hemen küveze aldılar ama bebeğiniz sizin yanınızda kalıyor eğerr sezeryan yapacaksanız odaya geldikten sonra getiriyorlar normal doğum zamanında muayenelere falan yapıldıktan sonra ya sizinle geliyor ya siz odaya geçtikten sonra geliyor sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰