Kubra_salar merhaba ben de bu hastanede doğum yapmayı düşünüyorum. 36+3 haftalık hamileyim hep özele gidiyordum ama fiyatlar 2 katına çıkmış. İlk randevumu pazartesiye aldım birkaç soru soracağım müsait olduğunuzda yanıtlarsanız çok sevinirim ☺️
Doğum anında bebeği hemen kucağınıza verdiler mi ?
Hemşireye özeldeki gibi bebeğin kendi kıyafetlerini veriyorsunuz değil mi ?
Bebek odaya hemen getiriyorlar mı ? Normal doğumda tek kalıyorsunuz diyorlar doğru mu acaba ? Siz WC falan girdiğinizde bebeğin yanında kimse durmuyor o zaman ?
Odanızın tek kişilik olması harika. Diğer odalar en fazla kaç kişilikti acaba görebildiniz mi 😂
Birde normal doğum anında acilden mi giriş yaptınız takipli olduğunuz doktor değil oradaki herhangi bir doktor bakıyor değil mi ? Randevu almak inanılmaz zor şimdi gittiğimde nerdeyse 37 haftalık olucam sonraki randevuları nasıl alıcam doktor kendisi randevu verir mi acaba nst falan için h girmedm nst ye
İnanılmaz soru sordum kusura bakmayın kimseyi bulamadım orada doğum yapan 🥺