Allah aşkına nefret ettim ben bu devlet hastanesinden 2 parmak açıklığım var nst de sancım çıkmadı 40 haftalığım eve gönderdiler bu nasıl bişey ya çok bunaldım gerçekten sinirimden ağlıyorum 40 dan sonra bir sürü risk taşıyor anne karnında bebek ben mi yanlış biliyorum kendi sancım gelmiyor işte niye vermiyorlar suni sancıyı deliricem ya