Edaymn Eylull22 benim pek ağrım yok çok çok az göğüs hassasiyeti oldu ama regl gibi sancım yok herkesin farklı canım belirtiler olmazmış şuan zaten pek doktor öyle söyledi o yüzden paniğe gerek yok ❤️🥰🙏🏻
Edaymn Kızlarrrrr 2 gün önce Bata 3 gün varken 9,11 çıkmıştı Hcg bugün 44,3 çıktı nasıl bir artış sizce
Gulcingezer Edaymn guzel artmis 2 gune 2 kati olur snrada cok hizli artiyor 1500’lerde de kese gorunur ins
Gulcingezer Edaymn bnimde ilk gebeligim oyleydi 10.40 ile ogrenmistm 2 gun snra 2 kati artmisti hayirli olsun canim takip etmeye devam et