Doktor bana ilk sefer de olmazsa 5 e kadar denicez olmazsa aşılama yapcaz oda olmazsa her gun kendıne iğne var onu yapıcaksın dedi . İnş ilk sefer de olur herkezin heyecanlandım bende . Dört ay once gittiğim de plogesteron 4,4 cıkmıştı yumurtalar çalışmiyo demişti bugun gttığım de 14,5 cıktı yumurtalar calişiyo dedi bi toz vermişti 4 ay onu içtim Ya o iyi geldi yada dün testere dişli aslan pençesi çayı yapıp içtim ama bi kere içmeyle iyi gelir mi bilmiyorum