Zzehra55 elfimiz-9800 sezeryan olup olmicagim kesin değil benim 2 haftaya belli olucak 🤷 Evet hoşumuza gitti bizim de. Aaaa eflin ismi de çok güzel adıyla yaşasınlar inslalah 🥰🥰😇😇