Mikmik asıl oralarda daha net oluyo ben kadın doğuma gitmiştim gün verecekti doluymuş günde veremedi başka hastanede yaptır dedi bende yine fakülteye gittim hem fakültede daha kolay poliklinik yerinde ölçüm yapılıyo kana gönderiliyosun ertesi gün sonuç çıkıyo zaten beceriksiz asistanlara denk gelirsende beceremeyince yanına daha bilgilisini çağırıyo hemen için rahat olsun dediğim gibi ben memnunum tavsiye ederim 🤗