MslAknn Aselllll evet o haftada bısey var sanırım benmde 35 te 2600 du 37 de 2900 oldu daha hızlı alırdı nornalde 3 u gecmısdır dedım ama bakalım nasıl dogacaklar 😇
Iremaltnr Aselllll benimde en son 35+4 te gittim 2900 dedi şuan 37+4 yarın gidicem bakalim kaç olmuşuz
Duuyguum Aselllll 35 te gittiğim de 2600 benim kızım da Dr gayet iyi demişti şuan 36 yım 37 de tekrar kontrolüm var bakalım
Tugbaa2937 burcusami doğrudur. Arkadaşımla aynı doktor gidiyoruz. Aramızda 1 hafta var. Bebek kilomuz aynı arada 100 gram var. Bana bişey demiyor ona az ye kilolu olucak diyormuş 😅 hiç anlamadım bende
Tugbaa2937 Aselllll arkadaşımla aynı doktordayiz. Aramız 1 hafta bebek kiloları 100 gram ona az ye kilolu olucak diyormuş. Muzu filan kesmiş. Bana hicbirsey demiyor. Hiç anlamadım 😁
Karadenizli_ Aselllll şuan 36+4 üm. geçen hafta gittim 35+5 ti 2800 dedi. ondan önceki hafta gittiğimde 2700 dü. 100 gram almıştı. ama o hafta diş ağrısı çektim yemek uyku birşey yapamadım. bebekte etkilenmiş dedi doktor.
Iremaltnr Irmak23 Gittim canım 3200 küsür dü bu haftalarda daha çok almaya baslicak dedi doktorum doğuma kadar bakalım kaç olcak
Eceedemir Aselllll Ben 37+2 de gittim 2700 du boyunu söylemedi sağlığı iyi dedi belki 3 kiloyu buluruz
Eceedemir Irmak23 Bende çevreden ötürü çok takıyordum kilosuna doktor banada gayet iyi şuan dedi o yüzden takmıyorum artık