Elika0 Aselllll maşallah uzun boylu olacak herhalde. Bende 35+4 de gittim 2580 gram ve 45 cm dedi doktor. Daha doğmasına en az 2-3 hafta var 3 kiloyu aşarız gibi görünüyor canım
Tugbaa2937 Aselllll kilosu çok normal bende 36+4 de gittim 2900 kg dedi doktor ama kilo alımı yavaşlamış benimkinin anlamadım
burcusami Tugbaa2937 benimde 32 ye kadar hep cok güzel gitti, 34 kontrolünde az almıştı inşallah 36.haftada toparlar
Aselllll Tugbaa2937 valla benim 32 hafta ile 34 hfta arası 500 gr almıştı 34 36 arası 310 gr almış fark ediyor Demekki
Aselllll burcusami benim ilk oğlumda da 28. Haftada suyu azalmaya başladı kilo alımı yavaşladı ama 38. Haftada 2950 doğmuştu sağlıklı çok şükür şimdi kızıma hamileyim onun kilosu daha iyi gidiyor maşallah boyu da oğlumun doğduğu boyda
Tugbaa2937 Aselllll aynen aynen benimde oyleydi 600 gram alıyordu. Ama şimdi 400 gram filan oldu. Doktor bişey demedi ama bence kilo alımı yavaşlamış sağlıklı gelsinlerde insaAllah
MslAknn Aselllll evet o haftada bısey var sanırım benmde 35 te 2600 du 37 de 2900 oldu daha hızlı alırdı nornalde 3 u gecmısdır dedım ama bakalım nasıl dogacaklar 😇
burcusami Tugbaa2937 bende dedim doktoruma az almış diye normal dedi, demek ara ara yavaşlama normal, doktorum da riskli gebelik uzmanı
Aselllll Tugbaa2937 benimki kilo hakkında yorum yapmadı ama ben netten bakıyım dedim haftasına göre önde bile gözüküyor
Tugbaa2937 burcusami doğrudur. Arkadaşımla aynı doktor gidiyoruz. Aramızda 1 hafta var. Bebek kilomuz aynı arada 100 gram var. Bana bişey demiyor ona az ye kilolu olucak diyormuş 😅 hiç anlamadım bende
Tugbaa2937 Aselllll arkadaşımla aynı doktordayiz. Aramız 1 hafta bebek kiloları 100 gram ona az ye kilolu olucak diyormuş. Muzu filan kesmiş. Bana hicbirsey demiyor. Hiç anlamadım 😁
Aselllll Bu arada Kızlar Sezeryan mı normal Doğum mu yapıcaksınız Sezeryan yapacaklar doktorunuz tarihini verdi mi bizim 31 Ocak olacak kısmetse