Sina ya inanır mısın doktorum bile öyle dedi ya. Ben eskiden beri inanmazdım böyle şeylere of ne alaka kromozumun senesi mi olur falan diyodum :) geçen doktora gittik kız geliyor dedi biz sevinirken kadın kendi kendine bu sene hep kız valla erkekler çok nadir dedi :D