Sina Arkadaslar 12+1 haftalğm 4 eylülde dr gtcem inş belli olur herkes kız senesi diyor sizce ?😁 war mıdr böle bişi 😇
Gisem Barbie canım ben 12 haftamda kıza benziyo doktor dedi 16 haftamda tekrar kıza benziyo dedi 35+4 günlükde de kız dedi daha da değişmedi cinsiyeti ama eşimin bi akrabasına bebeğe doğuma kadar oğlan demişler kadin doğum yapmış kız boyle olanda var 😊😊
ozgeya Sina Benim erkek 💙 yakın 4 arkadaşımla da hep birer ay kadar var aramızda onların da hep erkek🤗