Katze8sirac 4 haftalık hamileyim ama forumda hiç yeni hamileye denk gelmedim kızlar nasıl geçiyor günler belirtileriniz neler ilk doktor randevunuzu aldınız mı ?
muge1661 Katze8sirac hayırlı olsun canım hamileliğin daha önceden konuşmuştuk seninle çok sevindim🤗🧿 bende yeni sayılırım 12 haftalık olduk zaman su misali çok çabuk geçiyor ❤️
Esma_smyye Benimde 4 haftalıgim. Bel ve karın ağrım oluyor ara ara Şuan doktor araştırması yapıyoruz birkaç gün sonra gideceğiz inşallah.
Katze8sirac muge1661 yaaaa evet hatırlıyorum seni çok sevindim yaaa bir ara her ay adet kovalıyorduk 🌸❤️
Katze8sirac tazebiranne_hg04 maşallah 🧿 duyarsınız canım inşallah çünkü normalde 6. Haftada duyuyorlar kalp atışını
Katze8sirac Seda_korkmaz06 maşallah ben bugün gitmeyi düşünüyorum erken mi acaba beklesem mi kese görünmezse diye korkuyorum içim ferahladı gidebilirim bugün bakalım
Cano26 Katze8sirac merhaba bence 1 hafta daha sabır et 6+3 gibi git gitmişken keseyi bebeği kalp atışını hepsini aradan çıkartırsın şimdi gitsen sadece keseyi görüp bekleyeceksin bence haftaya git az daha bekle hayırlı olsun inşallah sağlıklı güzel haberler alırsın 🤗
Merve4680 Katze8sirac 3 haftalığım çok heyecanlı bende bebek gözüktü kese yoktu Cuma’ya randevum var ve şimdiden liste yapmaya başladım 😍
Hanzademerve Katze8sirac 2 hafta sonra kalp atısı için gidicem bakalım atıcak mı? Geçenki gebeliğimde atmamıstı kalbi yani olmamıstı sağlıksızdı inşallah bu öyle olmaz dua edin 🌹🙏🏻
AysUysal Hanzademerve benim de bir öncekinde kalp atışı olmadığı için sağlıksızdı düşük oldu. şimdi inşallah bu gebelikte sağlıcakla bebişimizi kucagımıza almak nasip olur inşallah 🤲
EEsma99 AysUysal Benimde ilk bebeğimi kaybettim 3 aylıktı Şimdi bir aylık gebeyim karın ağrılm var bel ağrım bir de lekenlenme kahverengi akıntılar normal mi Düşük yapmaktan çok korkuyorum…
Zanaservan 7+2 🥰 yarın kalp atışlarını dinlemeye gidiyorum çok heyecanlıyım 🥰 belirtiler göğüslerim çok şişti ve çok ağrıyor ucu çok çok hassas
Zanaservan Katze8sirac evet canım yarın inşallah ayy bende allahtan halen bulantı yok ama yemek yapamıyorum kendi yemeğimi yiyemiyorum 😩😔😔