Merhaba anneler tam 38.haftadayiz. 4 cm açıklık var rahim ağzı oldukça yumuşak . Doktor bir kaç gün sonra başlatalım doğumu diyor suni sanciyla ne yapmalıyım ilk gebelik stres heyecan oldum. Beklemeli miyiz kendisi de kendi sancisiyla gelebilir aslında ama hiç blmiyorum .