Sumiire DogaCanan En az 8 saat açlık olması gerekiyo ilk kan veriliyo hemen sonrasında glikoz içiliyo içtikten 1 saat sonra tekrar kan veriliyo tekrar 1 saat ara ile tekrar kan veriliyo yani hepsinde aç olman gerek
HazalS DogaCanan bizim sağlık ocağımiz hastanede yaptırman daha iyi olur burda çıkan sonuç net olmaya bilir dedi
momz Cuma günü yükleme yapıldı ama kutu kola gibi değil de baya pet bardakta 75gr ( ne kadar doğru) bilmediğim şekerli su verdiler. Endokrine sevk oldum. 2 gündğr diyet yapıyorum ölçüm yapıyorum bi iyi bi kötü açlık hep yüksek çıkıyor anlamadım gitti.
DogaCanan momz sağlık ocağında mı yapıldı özeldir sizin ki… sağlık ocağı eczaneden aldırıyor. Kutukola şeklimde. Ben de cuma verecektim saatlerini kaçırmışım. Bugün de yanlış yönlendirdiler. Hep erteleniyor bunaldım. 😔 Sonucu hemen mi aldın canım?
gzm6 DogaCanan ben hastanede yaptırdım aç karnına verdim ilk sonra suyu içtim 1 saat yine aç onu verdim sonra aradan tekrar 1 saat geçti tekrar verdim yani hepsinde açtım
Deletedmom_33 DogaCanan Ben kan verip içeceği 5 dk da iç dedi. Sonra 1 saate gel dedi. 9.15 de başladım 9.20 de bitirdim.Sonra 10.20 ve 11.20 de tekrar aç olarak kan verdim hastanede