Buket_dadas bendede aynisi oluyor çünkü hala mide bulantısı yaşıyorum iki üç hafta kaldı doguma ona rağmen kesilmedi mide bulantısı birde artık cayır cayır yanmayada sebep oluyordu ne yesem içsem atıyordu midem zorlanıyordum hatta ve kan çıkıyordu korkuyordum doktora dedim mide yanmamin olduğunu bana renie surup yazdı suan cok şükür hiç hiç hissetmiyorum yanmayi gidip kussam midem bulansa bile asla midem etkilenmiyor cok şükür süper geliyor mide yanmasina yolsa ne gecem geceydi ne gündüzüm gündüz cayır cayır yandığı için midem kalbim duracak gibi oluyordu çoğu zaman taki o ilacı alıp içene kadar rahatladım.sanada tavsiye ederim kuzum.