Buket_dadas çok geçmiş olsun tez zamanda sağlıkla kavuşun bebişinize , aynı durumu yaşadım hala yaşıyorum yanma olarak ama daha az en azından gaviscon rennie varsa için bana fayda etmeyince lansor verdi doktorum kan kusuyordum tahriş olmuş midem , sabah aç karnına içiyorum doktora gidin ama bunu da sorun