Efraimmm Hande_G bugün 29+0 im ve şişme var üstelik bebek bobreklerime baskı uyguladığı için böbrekler bile şişmiş bende
Boncugummmm Efraimmm hemde nasıl hep korka korka ılerledık bu günlere şükür.hayrlsıı hersey için diyorum bnmde 13 haftamda atıldı bnde 2 Kez kaybettm kan sulandırıcıve bagışıklık lada sıkıntım var baskılaycı hap kullanıyorum çok zorlu süreçlerden geçtik bzde kendımde rahatszlandım kaybedince. Şmdide saglıkla hayrlısyla kucgma almak nasip olurmu diyorum. bnm kafama takıcak illa birsey cıkıyor😥sonra
tugbaacng Hande_G uyuşma annemde çok olurdu atel takardı geceleri, doğumdan sonra bile uzun yıllar kaldı 😒
Efraimmm Hande_G bobreklerimdeki şişmeler sancı yapiyo ve enfeksiyonda oldu idrar yolu bildiğiniz ben tükendim artık
Hande_G Efraimmm çok şükür şuan da bir ağrım yok sadece ellerim ayaklarım şişiyor elim uyuşuyor Çok geçmiş olsun inşallah kısa sürede geçer
Efraimmm Hande_G Allah razı olsun bakalım artık ne olacak bebişim sağlıklı olsunda artık kendimi saldım vallahi hipertansiyon böbrek ödem herseycikti bende birde reflü de olunca artık bezdimyani ciksinda rahatliyalim diyo eşim
Gulendammm Elim ayağım değilde göğüsümün altı göbeğime doğru oram uyuşuyor ya hissedemiyorum bazen cimcikliyorum onuda hissedemiyorum
Annesininbalii Ben 23.haftada şişlik yasamaya başlamıştım , şeker yuklemesinden sonra şeker olduğunu öğrendim diyete başladığımdan beri çok şükür şişlik olmuyor
Boncugummmm Hande_G Allah yardımcımız olsun hersey bir bri çıkıyor bzde 28 haftalk olduk. Enfeksyonla başım dertte sürekli sarı akıntıdan yıldım bi kaç gündr de bulanık oluyor artk bebege zarar weeck dıye korkuyorum normal diyip yolluyor
Efraimmm Boncugummmm Banada aynısı yapiliyo peki bebeğin verdiği baskıdan dolayı senin bobrejlerinde şişme varmı
Ozlem2206 Hande_G ödemim olmadı hiç ama bacaklarımın üst kısmında yanma gibi şeyler hissediyorum hafiften kasılma uyuşma gibi popo kemiğimde birde kasığım sağ tarafında yanma hissediyorum allahım her hafta yeni bişey çıkıyor vücudumda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Doktora gidince soracağım bütün gün yatıyorum riskimden dolayı sanki 50 tane squat çekmişim gibi ağrıyo bacaklarım
Kamusbuglem Hande_G benım yüzüm çok şişiyor birazda ellerim tam 28 haftalığım 2 gündür elimde uyusma oluyor arada parmaklarımda falan