Ryhnmhmtuna 1prens1prenses1402 ben de yicem o zaman alım süt içiyorum ben de hep bakalım ilerledikçe alıcak ben inanıyorum 😁
1prens1prenses1402 Ryhnmhmtuna süt ü de çocuk devam sütleri var sindirimi kolay sütün üstünde 1 yaş falan yazıyor onlardan içiyorum 😂 dene istersen