Durununannesi46 123334448 çarşamba günü ölçüldü. 1040 gr 35 cm dedi doktorumun beklediğinin altındaymış biraz. Covidi yeni atlattım bebeğim de beslemedi ben yemeyince 😞 ama normal dedi gelişimi yine de
Gizemkocar Valla biz 27de gitmistik 1185gram demisti doktor ..zaten bu haftalardan sonra haftalık bebekye kilo artisi da 200gramdan devam ediyor..ancak baskalarinin genetik yapisi ile kendiniz farkli olcaginz icin bebekler de farklilik gostericektir
Poyrazin_annesi Ryhnmhmtuna öyle deme canım ilerleyen zamanlarda bebek hızlı kılo alıp tamamlıyormus. Benım şekerım oldugu için bebek kıloluymus
papatya981 Ryhnmhmtuna her çocuk ayrıdır benimkide 860 Gramdi ve doktor gayet iyi ayına göre dedi bence sıkmayın canınızı çokta iri olması iyi değil eğer doktor sıkıntı yok diyorsa ☺️
Durununannesi46 Ryhnmhmtuna hiç üzülme benimki de 28de 1040 gr dedi doktor. Beklediğimin altında ama gelişimi normal dedi
Buse67- Ryhnmhmtuna emin olun aniden alıyor son iki ay benimde öyleydi şimdi 33 hafta 2500 kilo doğuma kadar daha alır
Ryhnmhmtuna Durununannesi46 inşallah 30 larda alırlar da normal kiloda doğarlar ya çok kilolu da olmasın zayıf da ortası olsa yeter bize 🤗
1prens1prenses1402 Ryhnmhmtuna özellikle yediğim bisey de yoktu aslında sadece muzu hergun yiyorum bi sabah bi de akşam yatmadan o kadar bilerek olmadı😂😂😂
Ryhnmhmtuna Buse67- hadi ya 27 haftada kaçtı acaba hatırlıyo musunuz 🤗 inşallah normal değerler olsun başka bi şey istemem oğlum 39 haftada 2850 doğdu kızım bari 3250 falan olsun 🙈
Ryhnmhmtuna 1prens1prenses1402 ben de yicem o zaman alım süt içiyorum ben de hep bakalım ilerledikçe alıcak ben inanıyorum 😁