Gozdesapan Hiç endişelenmeyin. 24.haftamda pozitif çıkmıştım ve çok şükür sadece tat ve koku kaybı yaşadım. Biraz vücut ağrılarım olmuştu ve sıcak su ile duş alarak kendimi hep rahatlattım. Psikolojik olarak bende bebeğimin hareketlerini azalmış sanıyordum, hareket edene kadar da içim rahat etmiyordu. Böyle düşünmeniz çok normal ancak dediğim gibi endişelenmenize gerek yok çünkü o süreçte görüştüğüm birçok hekim bebeğe bir zararı olmadığını söylemişti çok şükür şu an da 35. haftamızda gayet sağlıklıyız 🙏🏻☺️