Sarisinbiiiranneeee ElfErk şöyle söyleyim balayı dönemi derler ya bende yok canım abartıyorsunuz derdim 😂 ilk 5-6 ay hep kustum ben, son 8 ve 9. Ayımda hem artık ağırlaşıyorsun biraz yürüyünce hemen belim ağrımaya başlıyor benim göbeğimde o şekilde.. şuan geceleri hep uyanırım wc filan kalkıyorum yataktan o ilk kalkış o kadar zorki inanılmaz göbeğim ağrıyor 😂 tabi yatakta sağa sola dönmede cabası 😂
Asyagiller 26 günüm kaldı, şu an öyle bir mide-kursak yanması yaşıyorum ki, Allah hayırlısıyla kucağımıza alıp sevmeyi, büyütmeyi nasip etsin. Boğazım da iyice kötü oldu, uykular kaçtı …
Sarisinbiiiranneeee Asyagiller benim 38.haftamda başladı yanma durumu 😔 sabah akşam farketmiyo yanıyor hep ne yiceğimi şaşırdım 😂 doğum icin hurmaya başlamıştım o da felaket yakıyor adam akıllı yiyemedim 😳
gurbetcikizii Sarisinbiiiranneeee evet az kaldı aslında ama rakam olarak bakınca çokmuş gibi geliyor 😂
gurbetcikizii Sarisinbiiiranneeee ara ara kasılmalar oluyor ama nişan vs gelmedi daha 🙈 ve afedersiniz vajinamda batma hissi oluyor ani’den böyle aa diye bağırıyorum😬😅
Ayse0771 Sh_erdogan amin amin amin. Oturup kalkarken pelvik kaslarım acıyo ay bi de yatakta dönerken🤦♀️ ben diyet yapıyorum gebelik şekerinden :/ pek ağırlaşmadım ama aç gezmekten bıktım :(
Sh_erdogan Ayse0771 Ay Allah yardımcın olsun insallah canım🤲🏻Az kaldı insallah , gerci bundan sonra da analık başlıyo hiç rahat edemicez ama olsun değer🥰
Ftsclskn Sarisinbiiiranneeee Son 1 mi desem, Son 24 saat mi bilemedim 😀 Çarşamba Sabah 07.00 Geliyor paşamız 🙃🧿🙏🏻