ElfErk şöyle söyleyim balayı dönemi derler ya bende yok canım abartıyorsunuz derdim 😂 ilk 5-6 ay hep kustum ben, son 8 ve 9. Ayımda hem artık ağırlaşıyorsun biraz yürüyünce hemen belim ağrımaya başlıyor benim göbeğimde o şekilde.. şuan geceleri hep uyanırım wc filan kalkıyorum yataktan o ilk kalkış o kadar zorki inanılmaz göbeğim ağrıyor 😂 tabi yatakta sağa sola dönmede cabası 😂