Ben yaz kış kullanıyorum özellikle gebe kalınca daha çok kullandım. Elbette temiz havada yürümek gibisi yok tesettürlü olduğum için çok sıcak havalarda giyinip dışarda yürümek işime gelmiyordu, şort tişort evde yürüdüm. Herkesin aksine üstünde hiç çamaşır kurutmadım 😁