Selmaa1 İzmirde doğum fiyatlarını biliyormusunuz özel hastane için bilgisi olan lütfen yazabilir mi 🙏🏻
CerenCylnOzl Selmaa1 nasipse önümüzdeki hafta kavuşucaz kızımıza, Ocak ayı itibariyle fiyatlar güncellendi, Kent hastanesi standart oda doğum ücreti 7.900 TL olmuş. Süit odalar da extra 3000 - 4.500 tl civarında.
donmezzderya Selmaa1 egepol 6500 315 muayene doktor mükemmel hastane mükemmel herkes ilgili ve heryer tertemiz kaç yer dolaştım orası çok iyi geldi Bülent Turgut ay doktorum
mervebostancii18 Beyza_18 Can hastanesinde şeker yüklemesine ekstra ücret alınıyor mu fiyatı nedir biliyor musunuz
SeldaS Yarın kalp atışını duymaya gidicem ozaman konuşucam bide benim ikiz ne diyecek özel tınaztepe hastanesine gidiyorum 🌼
Cnsgkc SeldaS Tınaztepe galen mi bucadaki mi, ben Galene gidiyorum Feyza hanıma. fiyat öğrenince yazar mısınız merak ediyorum kontrolüme daha 1 ay var. Telefonda da söylemiyorlar.
Merve234 Cnsgkc doktorunuz kaç haftada bir kontrole çağırıyor benim 3 hafta siz bir ay yazmışsınız ondan şaşırdım biraz benimki sanki çok erken çağırıyor
SeldaS Cnsgkc bucadaki canım Erdal aktan tüp bebek benim inşallah unutmam yazarım yazmazsam sen yaz bana olur mu 🌼
Sdakyasda Cnsgkc bende Feyza hanıma gidiyorum nasipse çarşamba gidince öğrenir istersen haber ederim canım ☺️
Cnsgkc Merve234 12. Haftada gitmiştim 2 Li teste. Sonra 16 da net cinsiyeti görmek için çağırdı. Normalde 20. Haftada gidecektim ama ayrıntılı ultrason için perinatoloğa gideceğim için tekrar gelip masraf etme 24 te şeker yüklemesine gel dedi.
Cicek08 SeldaS @Cnsgkc bucadaki Tınaztepe ye gidiyorum. Bu ay doğumum olacak nasipse 5750 lira doğum ücreti . Ama yüksek ihtimalle yeni yıl zammı geldi 2022 için kaç olmuştur fiyat bilmiyorum Ama fikir olması açısından yeni yıl öncesi fiyat 5750′ydi
Cnsgkc Cicek08 Bayraklıda Tınaztepe Galene gidiyorum ben de. Yeni yıl öncesi 4500 idi. Fotoğraf ücreti hariç. Yenisini bilmiyorum öğrenen haber ederse sevinirim canlar 🥰
Cnsgkc Sdakyasda Yaa çok sevinirim bana da yazarsan 😊 muayene ücreti değişmedi dediler 200 TL idi. ama doğum için fiyat vermediler. Senden haber bekliyorum o zaman canım🥰
Cnsgkc Sdakyasda Gittin mi canım Feyza hanıma doğum fiyatını öğrendin mi haber veririm demiştin hatırlatayım dedim telefonla aradım söylemediler yüz yüze söyleriz diyorlar ama kontrolüme 1 ay var daha 😊
CerenCylnOzl Gizemkocar bu arada Ocak zammı gelmeden önce 6320 TL idi. Şimdi 7900 olmuş. Zam oranı aşağı yukarı tüm hastanelerde aynıdır diye düşünüyorum.