Kızlar ovulasyon testi yapıyorum bu ay. T hiç C gibi koyulaşmadı. Hep silik çıkıyor. Bugün 16.gün T tamamen silindi. Bu şekilde hamile kalan var mı? Yani T tam koyulasmadan hamile kalan.
Not: Bir seneye yakindir ovulasyon testleri deniyorum. Kullanimi her şeyi biliyorum yani. Her ay T kopkoyu olurdu ( hamile kalamadim hiç gerçi) ama bu ay T koyu olmadi.